Jag vet ju att Timbuk är populär i vårt avlånga land, så här bjuder jag på en livekonsert med honom inspelat av P3 i Lund 2003. Ljudkvalitén är som alltid när det gäller Sveriges Radio, väldigt bra och inte alls som någon dålig bootleg.
Lyssna och njut! Skriv gärna en kommentar i forumet så kanske det dyker upp mer svårhittade livekonserter, jag har en del ;)