Det är på tyska, men det är även ett underbart spel, vissa tycker tillochmed att det slår Starcraft och Total Annihilation. Med lite alt-tab babelfish översatt så blir det spelbart :)
It is in german, but its a great game, some even thinks it beats Starcraft and Total Annihilation. With a little alt-tab babelfish translation it'll be playable =)